Fiske vid slussen med Jari & William Mats N tittade ner.(08-02-19)

Tisdagens fiske i ån!(08-0219)

Cyklade ner på förmiddagen för att möta upp Jari nere vid slussen!
Var ingen vidare värme & råkallt i luften!
När ja kom ner såg ja att det va dåliga förutsättningar för *Bra Fiske*

För hög vattennivå & för strömmt!
Ja ja som 100% fiskenörd provar man ändå he he *S*

Både Jag Jari & William(Jaris son)
Hade ett riktigt surfiske fy bläää=((
Jari fick iofs en brax på jigg he he *S*
Och han hade ett fåtal känningar i linan/napp!




Ja provade 3st ställen i ån men inte en enda känning eller napp på mina jiggar!

På tillbakavägen från sista stället ringde Mats N på min mobil.
Han skulle prova/testa ett objektiv åt en arbetskompis!!
Vi mötte upp vid slussen!




Ja skulle ha cyklat hem men provade nåra kast med jiggen & fick ett riktigt napp....
Bottennapp hahahahaha asg!



Önskar alla sportfiskare *skitfiske & kraftigt böjda spön*


Mvh/David *Gösen*     
           







Kommentarer
Postat av: Larsson

Hehehe tycker att det är mycket dina kompisar som får fisk och du blir utan. Men åt andra sidan så tror jag att du är van hehehe.

Näää då jag tycker du gör helt rätt som åker i väg och provar så ska det vara samt att du visar och det är fiska man ska göra.

2008-02-20 @ 09:44:30
Postat av: David *Gösen*

Hej Larsson!!
Och tack för din kommentar!!

Mvh/David *Gösen*

2008-02-20 @ 11:48:55
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0