Jag gillar att fiska vandra & fotografera!

Jag gillar att fiska vandra & fotografera!!
Fiskeintresset har ja haft sen länge(6-7års åldern)
Då hade ja bara enkla grejor!!(bambuspö med bullflöte)

I 9-års åldern fick ja mitt första kastspö!
Ett abumatic-set för 29:75 från Wessels som numera heter B&W
Ingick 2st droppen spinnare & Abulolina!!
Tog mina första 2-gäddor i Lången på dom här grejorna!(9hg & 1,1kg)
Så va mitt fiskeintresse väckt på allvar!!

Mitt fotointresse tog fart när ja köpte min digitalkamera för nåra år sen!!(har 1000-tals bilder)

Det kommer att bli både foto & fiskedagböcker!

Samt tillbakablickar på tidigare fiskafängen & fotografering genom årena!!

Jag är medlem i Team Jiggfiske
Vi är 5st medlemmar Jag(David), Hasse ,Jari ,Robban & Johan!




Vi bedriver framför allt jiggfiske!
Men även bottenmete & ev flötmete!

Vårat fiske riktar sig framför allt efter gös aborre & gädda(finns bra vatten för det här)
Sistnämda fisk är ingen favorit för mig eller Jari.
Vi föredrar Aborre & gös!

Hasse & Robban bedriver jerkfiske oxå(inget som ja & Jari gillar)

Kolla gärna länken till Team Jiggfiske!!
Finns andra länkar där oxå...


Mvh/David/Gösen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0