Todos hemsida!! "En go norrman tillika fisknörd som ja"

Todos hemsida!!

Todo har ja tyvärr inte haft förmånen/nöjet att få träffa än!
Han bor i Nordnorge det är ca:180mil dit från Örebro,där ja bor!
Den goa göbben träffade ja tack vare Nordisktfiske!
Han har en riktigt bra hemsida & driver även ett sportfiskeforum där jag är medlem(EAS FK)
Länk till hans hemsida hittar ni på min bloggsida här "under länkar"

Trots att ja inte träffat honom in real life!!
-Utan bara via Nordisktfiske telefon & msn!!
Så förstår ja att han & ja är på samma våglängd!!
Vi är 100%-iga fiskenördar båda 2!!
-Han är en megago göbbe med hjärtat på rätta stället!!
Jag ser fram mot att gästa/hälsa på honom & ta del av hans kunskaper!
Och fiska fiska fiska & fiska ännu mera!!
Förhoppningsvis kommer han till mig & fiskar nångång under hösten!!
Och tills nästa år(2009)
Hoppas ja kunna åka till honom i Nordnorge!(men helst tidigare)


Om ni inte kollat in hans hemsida så gör det!!

Kommer att uppdatera allt här framöver=lägga till nytt material!

"skitfiske & kraftigt böjda spön"


Mvh/David "Gösen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0