Löjorna verkar ha lekt färdigt i ån pga den plötsliga värmeböljan!(08-06-03)

Tidigare löjlek pga värmen!

Den plötsliga värmeböljan,måste ha gjort att löjleken börjat tidigare än vanligt!!
Vid sista fisket var det inga löjor kvar som lekte!!
-Så nu blir det svårare att få stora fetaborrar!!

-Men ja ska inte klaga hann åtminstone med att ha riktigt bra aborrfiske 1-par gånger!!
För ca 3-veckor sen innan löjleken fick ja en aborre på 1,7 kg(Nytt pb)
Och för några dagar sen ett gäng med fina aborrar(5-9hg)
Och 2 st över 1kg(1,1kg & 1,2kg)

Sammanlagt i hemmaån & på annat ställe några på 1kg 3st över 1kg(1,1kg 1,2kg 1,7kg)

Gösfisket kan ja inte klaga på men hoppas att höja mitt pb på 7,4kg i år!!
Mina 2 största gösar hittintills i år(2st på 4,1kg)
Samt ett knippe med gösar på 1,6kg-3,5kg!!

Mitt mål 2008!!!

Höja pb på aborre & gös!

Gös på 8,5-10kg
Aborre på minst 2kg eller större!!


"Önskar alla skitfiske & kraftigt böjda spön"


Mvh/David "Gösen"


Kommentarer
Postat av: Todo

Da ønsker jeg deg skitt fiske, også krysser jeg fingrene for at du får noen nye PB's i sommer.



Skitt fiske min venn.



MVH Todo

2008-06-08 @ 00:44:27
URL: http://www.todohardbottle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0