Gösfrossa i Arbogaån!(08-05-15)

Arboga t.u.r x 2

Va tvungen åka till Arboga för att byta defekta Stövlar,ja köpt i en butik där!
OBS!! va inte i Zoo-butiken ja handlat dom!
Låter bli att nämna va den heter men kommer dra mig för att handla där i fortsättningen!
Snåjåpen till chef kunde åtminstone kompenserat mig lite för min t.u.r resa till Arboga!

Ja ja nog om det tack vare det fick ja reda på att gösfisket va riktigt bra i förrgår!
Tittade in i Zoo-Butiken i Arboga & tog en fika samt handlade lite!(En riktigt bra butik)

Kom in en kille som heter Andre som haft megabra gösfiske i Arbogaån(23st)
Bla en på 5,8kg säger ett stort grattis till Andre för hans fina feta gös!




-Så ja köpte årskort & brummade tillbaka till Örebro.-
-För att hämta fiskegrejorna,fixa kaffe mackor & yoghurt!
Fulladdad med jiggar & 2-kompletta utrustningar håvar mm!
-Åkte ja tillbaka till Arboga under seneftermiddagen!
Började prova vid Ö&B bron men där va det helkasst!
Växlade nåra ord med Björn från Team Glory i mobilen!
Förflyttade mig sen till centrala Arboga!
Hm ösregnade hehe *S*
Men finns inga dåliga väder bara dåliga kläder...
Och tack vare det va det tunnsått med fiskare där =)
Efter sammanlagt 4tim fiske fick ja nog & hade bara fått denna lilla pinngös "asg"



Men å andra sidan verkade fisket inte varit nått vidare denna dagen!-Pratade med en av fåtalet fiskare som va där.

Ja ja skam den som ger sig åker nog dit i dag igen,under eftermiddagen!
 
"Önskar alla skitfiske & kraftigt böjda spön"


Mvh/David "Gösen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0