Sammanfattning av dom 2-sista dagarnas fiske!(08-05-29 tom 05-30)

Aborr & gösfiske!

Dag 1 började fisket i en å utanför Örebro!!
-Men tyvärr var fisket kasst där denna gången.(bara 2 försiktiga gösnafs på jiggen)
Som den sanna fiskenörd jag är,var ja tvungen prova hemmaån oxå... he he... *S*

Jag kom fram till hemmaån ca:24:00!!
Och till min stora glädje.såg ja att löjorna börjat leka..=)))))))))))
-Men fisket tog inte fart förräns efter 1-par timmar!

Då fick ja ett gäng med fina aborrar på 5-9hg st & en modell lite större på 1,2kg!
Och en perfect matgös på 1,75 kg bommade även en gös den följde bara med nån meter innan den återgick till sitt rätta element(Vattnet)

Aborr & gösfiske!

Dag 2 då åkte ja direkt till hemmaån.
Även Hasse hade beslutat sig för att pröva lyckan på ån fetaborrar & gösar!
Hasse fick några fina fetaborrar!
För min del blev det en fin matgös på 1,7kg & en aborre på 1,1kg
Aborren fick ja när Hasse åkt hem!!

Nedan ett litet urval av bilder från dag 1 & 2!!



Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-05-31 @ 19:44:32
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0