(08-11-09)Jiggfiske i hemma-ån! En kompis fick fisk men ja hann inte fiska pga annat!

En fiskekompis fick en fet fin november-gädda i hemma-ån

"Jag hade tänkt åka ner & jiggfiska men pga biltvätt & farsdagsfirande.
-Så hann ja inte"


En bra vän & fiskekompis hörde av sig!(Jari)
Han fick en fin fet november-gädda på ca:5kg!
Och den fick han givetvis på jigg,va annars? *S*
Han hade några rejäla hugg/napp oxå!
Tyvärr glömde han att ta med sin digi.
-Så ja kan inte sätta in nån bild på gäddan.

I morgon ska jag förmodligen åka till Sveriges bästa sportfiskebutik(Zoo-Butiken i Arboga)


"Det är ju senhöst-rea där"

Ska kolla på andningsbyxor,andningsjackor,kamokepsar & en bra andningshatt åt min storebrorsa!!
Han provade mitt andnings-set när han var här & var helnöjd!
Och ville ha ett likadant!!
När han såg min sköna mjuka andnigshatt & min snygga kamokeps ville han ha det oxå....

"Skynda skynda om ni i Zoo-Butiken i Arboga på deras ypperliga senhöst-rea vill fynda"

Det bästa är om ni kan åka dit & kolla,men annars kan ni ringa & fråga vad som finns!!

"Länk till Zoo-Butiken i Arboga finns under länkar på min bloggsida"


"Önskar alla skitfiske & kraftigt böjda november-spön"

Och hoppas att ni ska få en riktigt bra måndag/ny vecka!!


Mvh/David "Gösen"




Kommentarer
Postat av: kapt'n

Tjena David, idag var du KUNG...tack för din hjälp.

skitfiske vänligen Lars

2008-11-12 @ 20:17:49
URL: http://www.kaptenrodskagg.se
Postat av: David "Gösen"

Hej Lars!!

Alltid kul att kunna hjälpa en god vän & fiskekamrat =)

Jag ser fram mot att komma till dig & fiska havsaborre!!



"Önskar dig skitfiske & megakraftigt böjda november-spön"



Mvh/David "Gösen"

2008-11-12 @ 22:44:33
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0