Todo från Nordnorge,har "Sverige turne" 1 månads fiske!(Huddik-Örebro-Varberg)

Todo en sann fiskenörd, fiskekamrat & vän från Nordnorge!

"Han driver EAS FK,där ja KaptenRödskägg & Jonas är medlemmar!
Och han är även medlem på Nordisktfiske,där jag Kapten Rödskägg & Jonas är medlemmar"

F-a stoppet på Sverigeturnen blir hos Anders i Huddiksvall from 19-21 oktober 2008!
-Sen åker han vidare till mig & fiskar!
-Sista & 3-e stoppet på Sverigeturnen blir hos Kapten Rödskägg!

Jag har bra kontakt med Todo per telefon & på msn!
Och igår när ja chattade med honom,höll han på att packa alla fiskeutrustningar mm.

När todo kommer till mig kommer ev Hampus från Katrineholm & Anders från Huddiksvall att närvara!

Önskar Todo en bra & säker resa från Nordnorge till Sverige & sina "stopp" , under sin Sverige/fisketurne!
Han kommer att få sitta många många mil i sin bil.
Till mig i Örebro,är det ca:180mil
Och till Kapten Rödskägg i Varberg ca:220mil

Önskar Todo varmt välkommen till mig & Sverige!!

"Skitfiske & kraftigt böjda spön till Todo under sin Sverigeturne"


Mvh/David "gösen"





Kommentarer
Postat av: kapten rödskägg

Ja härligt Gösen, att få fin främmande fra Norge og "Lappland"(glada Hudik)...Ja jag hoppas ni kommer ut på mkt fiske og att den är på bettet...själv blir det ett försök eft gräskarp till helgen sedan en mete tur i Öresund på tis innan mitt äventyr till Saltstraumen tar fart...skit fiske nu Gösen och ta väl hand om våra forumsbröder....(Todo, Anders och Hampa)

2008-09-18 @ 10:04:48
URL: http://www.kaptenrodskagg.se
Postat av: David "gösen"

Hej Kapten & tack för komentaren!¨

Jag hoppas att gösfisket ska kunna vara bra i ån som va bra förra senhösten & en annan å som enligt en bra kontakt ska kunna vara tom ännu bättre=)

"Ska ta hand om dom hehe diska & städa ska dom få göra medans ja åker & fiskar S"



"Önskar dig en säker resa till saltströmmen i Nordnorge"



"Skitfiske & megakraftigt böjda havsfiskespön"



Mvh din fiskekamrat/vän David "gösen"

2008-09-18 @ 10:56:55
URL: http://sportfiske.webblogg.se/
Postat av: Elbas

Börjat ladda riktigt hårt än? Todo kommer la vilken dag som helst nu.

2008-09-21 @ 08:46:38
URL: http://linan.rular.se
Postat av: David "gösen"

Hej Elbas!!

Han kommer om några dagar!!

Han åker direkt från huddik & hit!!



Mvh/David "gösen"

2008-09-21 @ 10:07:49
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0