(09-04-04)Jiggfiske i hemma-ån!

Jiggfiske-tur ner till hemma-ån!

Pga bilservice,bilvtätt & grillning på Farsans gård "2 hela dagar utan fiske"
(09-04-02) servade ja min bil,bytte olja oljefilter & luftfilter!
Tog lite extratid  att handla grejorna eftersom mitt autoexpert- kort hade gått ut.
Men autoexperten i Örebro är ett riktigt bra ställe.
Ja fick låna deras telefon.
-Så
kunde ringa till banken & förlänga autoexpert-kortet!
Tyvärr extrajobb för dom i butiken pga det!
För att kunna handla innan nya kortet kommer.
Va han tvungen slå in en lång kod!
"Ett stort tack för bra hjälp & extremt bra service"

(09-04-03) tvättade min & Connys bil & sen grillade vi vitlöksmarinerat kött!

"Nedan snödroppar & krokusar på Farsans gård"




(09-04-04) Jiggfiske i hemma-ån!
Soligt varmt & skönt vårväder.
Jari & Gösta var där när ja kom ner.
Skulle tyvärr visa sig vara helkasst fiske den här dagen!
Varken jag Jari eller Gösta fick någon fisk!
Och inte någon av dom andra som va där heller!
Nicke tittade ner,han hade tagit en cykeltur ner till ån med frun!

"Nedan  2-st bilder/vyer från ån"




*skitfiske & kraftigt böjda vårspön*


Mvh/David "Gösen"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0