09-07-24 Trolling & Jiggfiske med Lars Pihl på Tisaren!

Trolling & Jiggfiske med Lars Pihl på Tisaren" hårda västliga vindar & höga vågor"

-Vi kunde tyvärr inte fiska i djuprännan/djupbranterna pga den hårda västliga vinden & dom höga vågorna.
-Så vi fick hålla oss på ett skyddat ställe av sjön.



Soligt & skönt väder
!

Synd att det blåste hårda vindar,men förövrigt en riktigt skön dag på sjön!


Skönt soligt väder & riktigt bra fiskesällskap, kan man ha det bättre"


"Vi provade jiggfiske men funkade bättre med trolling"

Gös gädda & aborre
!

Lars fick enda gösen inte stor men trots allt en gös!
-Själv blev ja gösfetta
Vi fick aborre & gädda oxå,men inga stora!

"På väg mot land efter avslutat fiske"




"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"


Mvh/David "gösen"

Kommentarer
Postat av: Robin L

Hej David! Tack för kommentaren! Ja regn och blåst är på menyn, men jag hoppas på bättre väder för nu har jag 3 veckor semester! Hälsade du till Lasse ifrån mig? Skulle fan vilja hänga med och fiska gös så jag kan lära mig hur det ska gå till! Har bara tagit 5 gösar under mitt fiskeliv! Förresten så la jag till din blogg under mina länkar på min blogg, hoppas det är okej?



Mvh Robin L.

2009-07-26 @ 22:10:33
URL: http://robinsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0