2010-05-01 Feedermete med Palle "många & fina braxar"

Riktigt bra feedermete efter brax "över 20kg & många fina största på 1910gram"

Jag & Palle hade rena rama huggsexan & vi fick över 20kg fina braxar.
Till en början bara mindre braxar på 3-4hg.
Men sen visade det sig att det lönar sig att förmäska fiskeplatsen 1-2dagar innan fisket.
"Ja hade gjort en ordentlig uppmäskning av fiskplatsen"
Och när vi fått många mindre braxar.
-Så började snittstorleken bli riktigt bra.
Ett gäng på 1000-1200gram
Palle fick den största på 1910gram & han tappade/bommade en riktigt riktigt stor brax som slet av lina tafs & feeder.
Min mina största på 1200gram
"totalt över 20kg brax"
Pga huggsexan,hann vi tyvärr inte ta några bilder under fisket.
Och när vi skulle hem glömde vi att ta bilder på dom största braxarna.

"skitfiske & kraftigt böjda spön 2010"


Mvh/Gösen & Palle

Kommentarer
Postat av: DrMussla

Ser man på vilket fiske ni har ;) Vi drar till Norge på lördag så jag är smått i fiskekoma nu =)



Ha det gott och fortsatt skittfiske!

//Musslan

2010-05-05 @ 21:22:54
URL: http://drmussla.mine.nu
Postat av: Anette

Hallo David!



Fina fisken! Men vi dina övriga vänner som inte sport fiskar. Hur ska vi kunna träffa Dig ? Vad behövs för jiggbeete till Dig ? : )

2010-05-07 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0