2010-05-22 Ev sjöfiske i morgon "Jiggfiske & trollingfiske"

I morgon ev sjöfiske "jiggfiske & trollingfiske"

Om en vän & fiskekompis har tid.
-Så blir det jiggfiske & kanske lite trollingfiske oxå på en bra gössjö!

Inte fiskat på över en vecka "har bilen på service & har gjort annat"
Men fisket i  en bra å & sjö,som ja brukar fiska i.
Har inte varit nått vidare bra än.
Så det var bra läge att få bilen i ordning "vanlig service samt lite annat småfix"
Nästa månad dax att byta stötdämpare & fjäderben samt gummibussningarna.
-Sen är bilen "fit for figth" för fisket mm

Inom kort blir det "full fart på fisket" jiggfisket mm



"Önskar alla skitfiske & kraftigt böjda spön 2010"

Mvh/David "gösen"

Kommentarer
Postat av: Musslan

Tjenare skönt att se att det finns fler än mig som måste meka i bilar ;) Börjar vara riktigt less på det där underhållet nu.. Skruvar hela dagarna osså får man börja direkt när man kommer hem igen, har även jag dämparbyten & några länkarmar på min dkv som måste åtgärdas :/



Ser att det är trögt med fisket ännu också, häruppe skulle jag tro att abborren & gäddan leker ännu har faktiskt inte haft tid att vara ute. Vi drog ut till havet i lördags på en snabbtur och sjösatte båten... Vi gjorde även ett tappert försök efter hö / lax men där gick vi bet var otroligt grumligt vatten som strömmade ut från älven.



Ha det gott & Skitfiske på dig!

2010-05-25 @ 19:17:38
URL: http://drmussla.mine.nu
Postat av: Musslan

Tjenare skönt att se att det finns fler än mig som måste meka i bilar ;) Börjar vara riktigt less på det där underhållet nu.. Skruvar hela dagarna osså får man börja direkt när man kommer hem igen, har även jag dämparbyten & några länkarmar på min dkv som måste åtgärdas :/



Ser att det är trögt med fisket ännu också, häruppe skulle jag tro att abborren & gäddan leker ännu har faktiskt inte haft tid att vara ute. Vi drog ut till havet i lördags på en snabbtur och sjösatte båten... Vi gjorde även ett tappert försök efter hö / lax men där gick vi bet var otroligt grumligt vatten som strömmade ut från älven.



Ha det gott & Skitfiske på dig!

2010-05-25 @ 19:18:07
URL: http://drmussla.mine.nu
Postat av: Mussla

Tjenare skönt att se att det finns fler än mig som måste meka i bilar ;) Börjar vara riktigt less på det där underhållet nu.. Skruvar hela dagarna osså får man börja direkt när man kommer hem igen, har även jag dämparbyten & några länkarmar på min dkv som måste åtgärdas :/



Ser att det är trögt med fisket ännu också, häruppe skulle jag tro att abborren & gäddan leker ännu har faktiskt inte haft tid att vara ute. Vi drog ut till havet i lördags på en snabbtur och sjösatte båten... Vi gjorde även ett tappert försök efter hö / lax men där gick vi bet var otroligt grumligt vatten som strömmade ut från älven.



Ha det gott & Skitfiske på dig!

2010-05-25 @ 19:19:02
URL: http://drmussla.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0