2012-06-21 Godmorgon alla sportfiskare mfl. Idag jiggfiske!!!

Sitter i skrivande stund med en mugg kaffe framför mig.
 
Hm vaknade tidigt & har sovit alldeles för lite.
Att ha svårt att sova kanske en del känner igen?
Men vänjer sig till en del.
Och ja klarar mig föhållandevis bra ändå!!
 
Pga div krämpor åkte ja på förtidspension för några år sen ADHD dålig rygg & kass mage! Har fått höra div skit genom årena pga det
 
Människor kan va riktigt elaka Som en anonym skrev på kommentar på min bloggsida "Har hört via bekanta till dig att du visst kan jobba precis som alla vi andra" Lätt för en anonym människa att vräka ur sig sådant han inte vet något om! Ja kan lova att ingen skulle villja ha min ADHD min dåliga rygg,kassa mage allergi mm!! Att va tvungen ta starka ryggtabletter när ryggen säger ifrån.Och att äta magsårsmedicin samt allergitabletter! Inte nog med det!! Att periodvis ha så svårt att sova. Att man varken vet ut eller in....Nog om det ja skäms inte för min ADHD samt mina andra krämpor.Jag har inte valt att få dom & skulle hellre jobba om ja bara kunde!! "Ni som ger er på sjuka människor borde skämmas"
 
-Då fick ja det sagt! Och återgår till fisket!!
 
Idag jiggfiske med Lasse Pihl & under eftermiddagen kommer Lasse Pettersson ut på sjön!! Jag är riktigt glad att känna ett gäng riktigt sympatiska & trevliga människor/sportfiskare!! Palle,Jari.,Lasse Pihl.Lasse Pettersson,Vesa,Hasse Wennergren,Robban,Robert Nordblad,Henrik Lindqvist.Tony mfl....
Dom är ett bevis för att det finns riktigt goa människor!! Till sist nämner ja Anders & Rosita på Zoo-Butiken i Arboga.dom är sannerligen reko på alla sätt & vis....=))))
"Idag blir det fiske med jiggar från  Normark,CWC,Balzer; till sist nämner ja en riktigt bra allaround
http://www.normark.se/Default.asp?PageID=490
 
http://www.cwcab.com/index.php
 
 
http://www.zoobutiken.com/index.php
 
 
 
jigg från relax "super-banjo" Den har många många fiskar på sitt samvete trots sin ringa st på 3tum!!
 
Önskar alla  en riktigt bra torsdag & till er som ska fiska "skitfiske & kraftigt böjda spön"
 
Mvh/David "gösen"
 
Ps man kan inte fiska för ofta bara för sällan ds;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0