2012-11-28 Kolla nya länken på min bloggsida "sympatisk & en sann sportfiskenörd"

Hej alla sportfiskare!!
 
Lånat från Viktor Hansen En sympatisk kille & en sann sportfiskenörd =) "kolla länken längre ned"
 
Jeg heter da Viktor Hansen og er litt mer en normalt intresert i sportsfiske og i å være på tur egentlig i all  slags vær og hele året. Men laksefiske med mark, dorging etter ørret, gjeddefiske og kystmeite er det som jeg er mest intresert i og driver mest med. Kan fiske med flue og fått bra med fisk på flue så kan litt av det også. Driver også litt med artsfiske men ikke starta og bry meg med alt av småfisk arter enda. Ellers jobber jeg mot og kunne bli sportsfisker guide en dag og det er min store drøm og bli! Og DET SKAL JEG BLI!
kontakting av meg er lettest på TLF men tar jeg ikke tlf og ikke  svarer er jeg på tur og sikkert tom for strøm eller uten for dekning, kontakter da opp igjen når jeg kommer hjem fra turen =) 
 
 
 
 
http://www.storlaksen.com/index.php/en/
 
 
En bra sida med massor för oss sanna sportfiskenördar=)
 
 
"skitfiske & kraftigt böjda spön"
 
 
Mvh/David "gösen"
 
 
Ps true sportfishing is not an hobbie-Its a way of living ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0