Jonas "chefen" för Nordisktfiske,en go göbbe!

Nordisktfiske!

Är tack vare Nordisktfiske(som Jonas har startat), ja träffat Kapten Rödskägg,Todo & Jonas!!
Jonas var närvarande på Nordisktfisketräffen hos mig helgen efter midsommar!(2008)
Han & Kapten Rödskägg var här då!
Står om träffen i min fiskedagbok!!
Nordiskkt fiske förbrödrar(lånat citat av Kapten Rödskägg)
Kan bara hålla med stämmer till 100%
Jonas har ja träffat in real life en gång,på Nordisktfisketräffen hos mig!
-Men ja brukar prata med honom i tele ibland!
En go sympatisk göbbe med båda fötterna på jorden!

ETT STORT TACK TILL JONAS SOM STARTAT DEN YPPERLIGA SPORTFISKESIGHTEN/FORUMET "NORDISKTFISKE"

Det finns givetvis många andra goa & sympatiska medlemmar på Nordisktfiske!
Och ja har kontakt med några av dom via msn/tele!!
Jag ser fram mot att träffa dom på kommande träffar med Nordisktfiske!
Men åker gärna själv & gästar dom & deras fiskevatten!!
Givetvis är dom "VÄLKOMMNA" till mig oxå!!
Jag har bara ett "grundkrav",ska vara sanna fiskenördar=tålamod/långa fiskepass & massor med fiske!!
Normaltillstånd för en sann sportfiskare/nörd=fiske fiske fiske & ännu mera fiske!!
Hm har sett något om "maratonfiske" på Nordisktfiske va sjutton ä det?*S*
Hm i sånna fall bedriver ja maratonfiske jämnt *S*

Om ni inte redan besökt "NORDISKTFISKE"
-Så gör det ni kommer inte att bli besvikna!!
Länk dit finns på min bloggsida här "under länkar"

Sist några bilder från Nordisktfisketräffen hos mig,helgen efter midsommar(2008)

Först Kapten Rödskägg med sin f-a gös Ett stort grattis till kapten"
Och hans f-a löja(finns inte där han bor)
2 nya arter han kan lägga till sin redan fina artlista!!




Jonas f-a gös & löja som han fick då!

Ett stort grattis till Jonas för hans f-a gös & löja!
2 nya arter han kan lägga till på sin artlista!!
Hittade tyvärr ingen bild på hans löja!



Sist ja själv vid en av åarna vi fiskade i vid Nordisktfisketräffen hos mig(2008)




"skitfiske & kraftigt böjda spön"

"Kommer att uppdatera här framöver"


Mvh/David "Gösen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0