From 08-09-23 Besök av Todo under hans Sverige Turne!

Tidsbrist pga allt fiske under Todos vistelse hos mig!


-Ja sätter ja in dom sista fiskedagböckerna,när han åkt vidare till Kapten Rödskägg!!
Vi har fiskat på Väringen & i några åar!


"Skitfiske & kraftigt böjda senhöstspön"


Mvh/David "gösen"


Ps: missa inte rean på Zoo-Butiken i Arboga Ds.
Finns bla riktigt bra nylonlina" Rapala Tough",den lämpar sig för bla botten & flötmete pga liten töjbarhet!
Ordinarie pris 119kr "reapris endast 40kr"riktigt billigt passa på "330 meters-spolar"
Sen finns det div andra fiskegrejor: vobbler,spön,rullar mm

"Länk med telenummer & adress dit finns under länkar här"


Kommentarer
Postat av: Elbas

Nu har jag fixat så jag får nyhetsbrev från Arboga Zoo.. Skall bli kul att se vad dom har för olika saker.

2008-10-05 @ 09:23:06
URL: http://linan.rular.se
Postat av: David "gösen"

Hej Elbas!!

Kolla på min sida oxå ja har bra koll på läget i Zoo-butiken i Arboga!!

Jag & Todo har haft bra gädd & aborrfiske!!

Många gäddor & massor med aborre!!

Vi har tappat/bommat monstergäddor på ett bra hemligt ställe!!



"skitfiske & kraftigt böjda senhöstspön"



Mvh från gösen & Todo!!



Ps vi ska tillbaka till hemliga stället innan Todo åker vidare till Kapten,men inte idag ä skitväder Ds





2008-10-05 @ 11:23:44
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0