Todos Sverige Turne 2008 Hudiksvall-Örebro-Varberg!!

Ni kan kolla på Nordisktfiske om mitt & Todos fiske när han va hos mig!!

Kommer att bli många fiskedagböcker om det i kommande fiskedagböcker på min bloggsida!!

Pga allt fiske har ja inte haft tid sätta in allt & ja ska nog fiska i morgon oxå!!

På Söndag ska ja ut på Väringen & jiggfiska med Patrik!!

Mvh/David "gösen"

Ps kolla Todos sida framöver,när ha kommit hem från kapten & sätter in alla dagböcker för sitt fiske Hos Anders i Hudiksvall från mig i Örebro & från Kapten I Varberg!!

Mvh/David "gösen"


Kommentarer
Postat av: kapten rödskägg

Tjena Gösen...



Hoppas du får ett riktigt givande fiske framöver med monster firrar...mvh kapt'n

2008-10-08 @ 17:08:17
URL: http://www.kaptenrodskagg.se
Postat av: elbas

Skall bli trevligt att läsa om era fiske feber dagar. Hoppas att det blir mycket bilder också. Planerna är att jag skall med Kapten och Todo på måndag nästa vecka då skall jag fota i massor. Får se om jag hänger med som fotograf någon mer dag. Fast på måndag skall jag fiska också...

2008-10-08 @ 18:25:07
URL: http://linan.rular.se
Postat av: elbas

Glömde.. OM det finns något riktigt trevlig på rea i Zoo butiken så hör av dig.

2008-10-08 @ 18:28:18
URL: http://linan.rular.se
Postat av: David "gösen"

"Höstrean på Zoo-Butiken i Arboga"

Hej Elbas mfl ring dit om ni är intresserade ta del av alla bra fiskegrejor på rean där!!

Tel 0589-16320

Prata med Anders om ni ska köpa fiskegrejor!!

Riktigt bra rapalalina(tough & finesse) billigt där på rean 40kr för 330m(12-13öre/m) Ordninariepris 119kr!!

Ja har har spolat på den på en av mina nya rullar & linan är underbar(låg töjbarhet samt bra vit färg mm)

Ypperlig vid bla botten & flötmete=))))

Finns mycket bra vobber mm på rean oxå bäst ni ringer ä sånna mängder att ja inte orkar eller kan minnas alla bra fiskegrejor som finns där nu på Höstrean 2008=)))))



Mvh/David "gösen"

2008-10-08 @ 21:03:13
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0