(08-09-25) Jiggfiske med Todo i Arbogaån!

Jiggfiske med Todo i Arbogaån & ett besök i "Sveriges bästa sportfiskebutik"

"Kommer att bli massor med fiske med Todo under hans 2 veckor hos mig"

Inget bra fiske i Arbogaån pga för hög vattennivå & för strömmt

Jag har iofs aldrig fiskat  under senhösten i Arbogaån tidigare,men vet av erfarenheter från andra åar.
-Att vattennivå & ström påverkar fisket rejält!

Todo lyckades trots riktigt kassa förutsättningar,få en fin aborre på 5hg samt 3 mindre & en liten gädda!
Om inte vattennivån stabiliseras i Arbogaån!
-Är det nog ingen större ide att fiska där mera under senhösten!
Men vi ska ge det en chans till innan Todo åker vidare på sin Sverige-Turne till Kapten Rödskägg!!
"Länkar till Kapten Rödskägg & Todo hittar nu under länkar på min sida här"

Besök i Sveriges bästa sportfiskebutik Zoo-Butiken i Arboga


När jag & Todo ändå var vid Arbogaån.
-Så passade vi på att besöka Zoo-Butiken i Arboga,som drivs av Anders & Rosita!
Todo köpte lite jiggskallar & jiggar & ja hämtade grejor!

HÖST REA PÅ ZOO-BUTIKEN I ARBOGA
!!!!!

Om ni vill ha bra sportfiskegrejor,spön rullar andningsjackor/byxor vobbler linor mm
Så passa på att göra ett klipp & åk dit & handla!!

"Länk till Zoo-Butiken i Arboga finns under länkar på min sida här"

"Skitfiske & Kraftigt böjda senhöstspön"

Mvh/David "gösen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0