(09-04-12) Flötfiske med mört i hemmaån!

Underbart vårväder & trevliga bekanta nere vid ån.

Jari va där & jiggfiskade när ja kom ner.
Och några andra trevliga kända ansikten/bekanta var där.

Jag skulle fiska riktat efter gädd
a

Och hade med mig en hink med fina mörtar!
För min del ingen fisk,vid mitt flötfiske!
-Men Jari fick några gäddor vid sitt jiggfiske!
-Han fick inga stora gäddor.
Men han klarade åtminstone fula namnet "fiskefetta"

Ja hade uruselt/kasst/ruttet fiske på dom 3 olika ställena ja provade/testade!!
-Men det var  ett strålande soligt & varmt vårväder!!
-Så trots att ja blev "fiskefetta",var det skönt att komma ner till ån ändå!

"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"


Mvh/David "Gösen"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare .. allt lugnt??

2009-04-14 @ 00:06:17
URL: http://longsjon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0