09-08-07 Jigg & trollingfiske med Link

09-08-07 Jigg & trollingfiske med Link

Trögfiskat,vid trollingfisket en liten gös på 1,3kg


Varsin aborre på 4-5hg st & nåra modell mindre!


Men mat hade vi så det räckte & blev över.
"Ja hade med mig kycklingfile-gryta asianstyle med jasmineris till"


Vi lyckades trots den rikliga mängden mat äta upp allt hehe...
En stor mat-termos med kycklingfile-grytan & en stor bytta med ris.







"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"


Mvh/David "gösen"

Ps" ligger efter med några db" Ds


Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! Ni lyckades ju få gös, är bättre vad en annan kan lyckas med! haha. Varit iväg själv på abborrfiske vid stugan, har nappat helt okej. Tappade den största abborren precis vid båten efter att ha skitit ta med håven ut! Uppskattad vikt 1,5 - 2 kg... sjukt så stor!

2009-08-17 @ 04:38:08
URL: http://robinsfiske.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej David! Håller med, fisket har varit riktigt dåligt nu men jag tror det börjar komma igång snart! På lördag ska jag med Team mothugget ut på teen där Pågen Cup går. Är ett gäng gubbar som kör lite fisketävlingar på skoj, nu på lördag är det abborre man ska fånga. Såg att du skrev att Lasse fått några gösar, han verkar ligga i med fisket! Du får hälsa han!. Skitfiske på dig! / Robin

2009-08-19 @ 20:33:47
URL: http://robinsfiske.blogg.se/
Postat av: Robin

Tjena David! Nu är det ny bloggat om Pågen cup som mitt lag vann!! Ja fisket har börja komma igång nu igen det har jag själv märkt, ska ner till slussen på lördag och fiska! Fan ni drar upp många gösar alltså! Köpte ett UL spö på Marin & Fritid som är 3 delat, riktigt smidigt när man bara kan lägga det i väskan när man ska iväg på mindre turer!

2009-08-26 @ 19:10:15
URL: http://robinsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0