(09-02-08) Skulle fiskat vid Räfsvik men pga missöde blev det Lungershamn ist!

Tur i oturen!

Pga olpogad väg blötsnö & svinhalt gled ja ner i diket i närheten av Nannberga Gammelgård!
Ja hade saktat ner farten(stod nästan helt stilla) , en man var ute & gick med hunden!
-Men la mig för nära vägkanten & gled sakta men säkert ner i diket!
Klantigt javisst men va svårt se vägkanten pga all snö!
-Men ja hade tur mannen med hunden bodde i närheten & hade en bra 4-hjuls driven bil.(jeep)
-Så han drog upp mig ur diket!!

"ETT MEGASTORT TACK TILL DEN HJÄLPSAMME & TREVLIGA MANNEN SOM DROG UPP MIG UR DIKET"


Lasse Pettersson & Joel fiskade dit ja skulle ha åkt & fiskat(Räfsvik)


-Men han har bättre bil en 4-hjulsdriven Toyota Rave 4
Min lilla Polo har låg markfrigång samt är lätt!
Lasse hade fått mycket aborre på stället ,men inte lika stora som ja fick där sist "09-02-06 Pimpelfiske med Patrik på Hjälmaren"

Men han fick några mataborrar samt många modell mindre!

Själv åkte ja till Lungershamn & pimpelfiskade istället!

Där va fisket inget vidare "för små & för få aborrar , inga över 1,5hg"


"Ev fiske i morgon om vädret blir bra"


Mvh/David "Gösen"






Kommentarer
Postat av: Joar

hej david lasse och jag fick abbborar som var från 1,5hg till 4,5hg det var vid essön det var bra fart i dom men det var mycket smått. det var svårt att gå på grunn av mycket snö,tappade några riktiga fin abborar M.V.H Joar

2009-02-09 @ 06:38:48
Postat av: David "Gösen"

Hej Joar!

Och grattis till erat aborrfiske!



Mvh/David "Gösen"

2009-02-09 @ 09:19:05
URL: http://sportfiske.webblogg.se/
Postat av: Ake

Hej David !

Ja va ute vid lunger ute vid majorna o fick 3 - 8 hektos abbore där ute. va ute i fredags.

2009-02-09 @ 17:35:58
Postat av: David "Gösen"

Hej Ake!

Och grattis till dom fina aborrarna!!

2009-02-09 @ 19:29:20
URL: http://sportfiske.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0