(09-05-12) Jiggfiske i ån,bla Jari ,Jerry Lasse Pihl & Gösta va där!

Jiggfiske i hemma-ån!
Cyklade ner på morgonen,för att jiggfiska några timmar i hemma-ån!
"Skapligt väder,men dåligt fiske"
Ja fick bara en liten aborre samt tappade en liten & hade ett försiktigt napp/hugg.
Jerry hade ett rejält napp/hugg samt 1-par försiktiga napp/hugg!
Jari fick ingen fisk!
Gösta hade napp/hugg på sitt bottenmete,men den fisken hade ingen lust att lämna ån!
Det enda han fick va några vitfiskar!
Lasse Pihl va nere & jiggfiskade oxå han blev  utan fisk!
Innan ja cyklade hem kom Nicke ner till ån & kollade läget!

Slutsummering av fisket: "helkasst"


"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"


Mvh/David "Gösen"








Kommentarer
Postat av: lars/kapten rödskägg

Tjena Gösen idag bröt jag ÄNTLIGEN isen då jag fick min efterlängtade "reg" på färna, 2640g fördelat över 60 cm..bild finns på min sida under nyheter, ha nu en kjempe flott helg David..

mvhlsn lars

2009-05-15 @ 11:41:25
URL: http://www.kaptenrodskagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0